[Epitesz-barkacs] hova tegyem?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 23., H, 17:24:22 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.08.23. 11:36:07 +2h-kor írta:

> De ebben mi a disszonans, vagy mi nem jo?

Vajk írta, hogy szep az eph, de a sokkal korabbi eph elotti dolgokkal
keveredve gubancokat tud okozni

pl oreg Magus oreg rendszereben sohasem volt eph,
jo esetben vizcso volt a foldeles, tehat ott egy nulla vezetek szakadasa
tudott volna gubancot csinalni

aztan Vajk emliti, hogy ismerose vegigmerte a trafoig a problemas
aramutakat

a Valk altal emlitett eph, az  eph kitalaloi atgondolasi problemajuk
egy konszenzus eredmenye, a konszenzus meg csak erdekcsoportok
erdekervenyesitese, es nem mindig  az atgondolt tudomany

szoval erre probaltam utalni.