[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 25., Sze, 11:27:48 CEST

(G)feri  <mekk-elek at freeweb.hu> 2010.08.12. 19:25:39 +2h-kor írta:

> Nemcsak  a  kijutás  lehet  a gond, hanem a visszaút is. Én 104 kg-mal
> vagy 10 éve  kipréseltem   magam   szintém  a  tetőlécek  között a padlásról
> egy létra tetejéről kifele,  de  a  pocak visszafele (láb felől ) már
> másként formáz.
> Úgy  már  nem  akart  átférni,  ráadásul mikor   arra az ingatag kétágú
> létrára kellene visszamászni és közben a szomszédok fuldokolnak a
> visszafogott röhögéstől.

hát igen, az "emberi káröröm" létező dolog.

de az emberi hülyeség még határtalanabb:
--------------
kordonos szőlőt meg faágat metszettünk, és a
másik szomszéd kérdezte az anyjától
"hát mit csinálnak EZEK?" ( kb 2méterre a feléjük eső
kerítéstől )
az anyja meg elmondta, hogy "amikor apád még élt, ő is metszette a
szőlőt"  ( az anyja 70 éves a lánya 45 és kertes házban élt végig, 45éve )
a lánya "jaaaa"  (kb ez jelentette neki, hogy  megértette)

ez az "okos lány" aztán az ismerősüknek gyűlölettől fuldokolva mondta
"... és EZEK még a szőlővenyigét meg a fadarabokat gyújtósnak is elrakják.."
(olyan közel vannak egymáshoz a telkek, hogy ha nem akarom is meghallom)
a vendéük mondta neki: "...amikor meg a gázszámlát megkapod télen, azon
meg miért mérgelődsz?"
az biztos, hogy mindenki szájaíze szerint nem tudsz cselekedni