[Epitesz-barkacs] csőbilincs

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Aug. 27., P, 12:43:00 CEST

> 2db csavart ( képet ide tettem :
> http://telectronic.hu/lomtar/100_4012.jpg )
> vettem 975 ft-ért, azért szerintem ez már túl megy a tisztességes haszon
> fogalmán....

Te írtad, hogy sehol sem kaptál. Hát náluk volt, ennyibe került. Ha
drágállod, miért vetted meg? Ha viszont megvetted, akkor bizony ennyi az
ára. Az nem indok, hogy igazán adhatták volna olcsóbbért is. Gondolom, ha
valaki tőled vesz valamit és hajlandó érte megadni az árat, akkor nem fogod
csak azért olcsóbban adni, mert az milyen szép cselekedet.

Nyilván, ha majd nagy igény lesz hatos szárnyas csavarokra, akkor mindenhol
lehet kapni, és nem fog ennyibe kerülni. Vagy akár neki lehet állíni
ilyeneket gyártani, ha valaki úgy érzi, hogy megéri.

Szabolcs