[Epitesz-barkacs] csőbilincs

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Aug. 27., P, 16:23:29 CEST

>Van ott a régi gyártelepen egy nagyobbacska épületgépészes. Annál?

Voltam ott is, de nekem az úgy tűnt mintha csak szanitert, meg csapokat
árulna.... kérdeztem a csőbilincset azt mondták nekik nincs és átküldött a
Sikla boltba.

persze lehet, hogy egy 3ik is van ott amit meg én nem találtam meg...

előszedtem a számlát:

Sikla Hungária kft.
Dombóvári út 10-11
egy csicsa épület, rozsdamentes burkolat, utcai kirakattal, utcai
bejárattal.

ysolt

(ey a nzüves kindoz most menet köyben feltelepitette a hungarian 101 key és
a z-y is felcserélte.... ay agzam eldobom, hogz mit tud produkálni.
isyonzat a microfos is....) pedig semmit nem telep0tek.