[Epitesz-barkacs] hazepites Re: csobilincs

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 28., Szo, 12:22:36 CEST

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2010.08.28. 11:51:01 +2h-kor írta:

> Kb. mint a nem biztositott arvizben osszedolt
> hazak esete. Hagyjuk foldonfutova valni az

árvízveszélyes helyekre korabban lehetett biztositast kotni,
mert az Állami biztosító kénytelen is volt, mert
a hatóság engedélyezte oda a ház építését

aztán 89 után a többi biztosító nem ment ebbe bele,
és az AB is kivonult onnan

> embereket, vagy kozpenzbol aldozunk rajuk.
> Szerintem nem jo folyamatot indit el az, ha
> penzeljuk a biztositast nem kotoket, rossz pelda

eleve nem kellene engedélyezni az árvízveszélyes helyekre
építkezni HATOSAGILAG felelosen