[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlites megint

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Aug. 28., Szo, 22:00:11 CEST

2010.08.28. 17:43 keltezéssel, vajk fekete írta:
> sziasztok,
>
> egy olyan helyiseghez erkeztem, ahol a szintkulonbseg eleri a 4 centit.
>
> osszesen mondjuk egy masfel m2-rol kellene levenni 1-2 centit, es akkor
> maris fele annyi aljzatkiegyenlito kellene.
>
> eddig probaltam a flexxel becsikoz, geppel leves dolgot, meg a gyemantos
> betoncsiszolo korongot is. az elso nem tul preciz, a masodik meg inkabb
> simogat, nehezen hiheto hogy centi eltavolithato vele.
>
> van ennek valami trukkje, vagy turelmetlen vagyok es kesz???

Erre nincs gyors es pontos megoldas, en is szenvedtem mint diszno a
jegen, amikor a nyaraloban a furdokad es a fal kozti betonpadkabol
kellett leszednem kb fel centit. Fel negyzetmeter es fel nap volt, en is
a kisflexszel becsikoztam es levesegettem, mondjuk nem volt gepem,
kezzel. Kekreedzett beton volt, szikrazott benne a spiccveso kajakra :-)