[Epitesz-barkacs] Réz küszöbsín

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Aug. 29., V, 17:12:04 CEST

Auth Gábor írta 29 Aug 2010  17:08 levelében:
>   Ma lejártam a lábamat, Ikea, Obi, Baumax és Bricostore áruházban voltam,
> kerestem réz küszöbsín (20x1 méretű lemezcsík), de sehol nem láttam, volt
> alumíniumból, volt mindenféle parketta szegély, ilyesmi nem...

Ha útba tudod ejteni, nézz be, a parkettásomtól kaptam burkolatváltó
profil beszerzéshez, de még nem jártam náluk:

1097 Budapest, Gubacsi út 6/B
(Lurdy Háztól 2 percre, a Tagló utca sarkán lévő MOL benzinkúttal
szemben, a szervizúton, az Országos Húsipari Kutatóintézet területén,
behajtás a STRABAG bejáró felől a villamos sínen át).

Udv

szepygab
http://jokaja.hu