[Epitesz-barkacs] Réz küszöbsín

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 29., V, 19:37:22 CEST

vajk fekete wrote:
> tuti olyat akarsz? sargarezbol vannak, lelakkozva. amikor a kozepen

Vörösrézre gondoltam, hogy azt keres. Bár van az általam említett helyeken
sárgaréz is.
Szidollal pucolható. :-) nem kell lakk.

> ps: bocs, van egy fura maniam, nem birom a femet lakasban.

Ennek megfelelően vagy nincs küszöbsín, vagy eleve küszöb sincs (én ennek vagyok
a híve, kivéve a bejárati ajtót), és meg lehet csinálni jófajta keményfából az
egész küszöböt, és alaposan belakkozni valami kemény parkettlakkal pl. Valakinek
csináltam egyszer egy ilyet a bejárati ajtajához, mert a szomszéd mindig
felöntötte az ajtó előtti teret, és befolyt a víz. Olyan hülye kialakítású volt
az egész, hogy sima küszöbbel nem lehetett megoldani. Vettem egy elég vastag
keményfát, és az oda való profilt körfűrésszel kialakítottam. Aztán lefúrtam a
betonba, rézcsavarokkal rögzítettem, meg volt kialakítva benne mindenféle
horony, amit feltöltöttem előtte valami szilikon akármivel.

Marha nagy meló volt, ez volt az első és utolsó. :-)