[Epitesz-barkacs] Réz küszöbsín

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 29., V, 19:58:01 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Hm... ilyen vörösréz/sárgaréz szalag érdekelne, talán 8 méter
> kellene, ha tekercsben van, az jobb, mintha 1 méterre darabolva
> lenne, mivel így lemérem a küszöböket és pont annyit veszek.
>   Mindkét helyen fogadnak kisfelhasználót? 100 méternyi sok lenne...
> :)

A bronzkerben pont annyit is adnak, amennyit kérsz. A metalloglobusnál már nem
emléxem, ott egész tekercset vettem marha régen, azóta változhatott a módi.
(Nekem is kell, mert most kerestem, van egy kb másfél méteres darab, az kevés.
Vagy elhánytam valahova azt a pár métert, ami még kellett volna, hogy legyen.
Vagy ellopták. :-) )

>   Szerintem 5-6 csavar odahúzza a küszöbre, aztán lesz pár éve
> egyenesedni... :)

Végülis persze. Nagyjából kézzel is ki lehet egyenesíteni.

Ha meg tökegyenes kellene, akkor vastagabb horony, és monduk 5x20-as réz, az
egyenes lesz. :-)