[Epitesz-barkacs] radeco twisterben delej csupaszon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 29., V, 21:23:22 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ez gyárilag ilyen, vadonat új állapotban vettem 2 éve

Hm. Aszondod, hogy a cekász egy csupasz csőben van? Vagy hogy van? Hozzá lehet
férni? Tudnál fűtőtestet cserélni, mármint magát a drótot?

> nem, sajnos nem, a fényképeken jelzett  csupasz cekászt veszi körül a
> víz

Jó, de a cekászt milyen cső veszi körül? Mi tartja távol a csőtől, ha az fém? Ha
nem fém, akkor rendben van. Sőt, azt is el tudom képzelni, hogy a cekász két
részből áll, van a két végcső, köztük meg van egy leszigetelt rész, ami belül
műanyaggal van bélelve, ennek a közepén jön ki elektromosan a cekász közepe, ide
jön a fázis, a két végére meg a nulla.

A megoldás amúgy elfogadható, lehet, hogy az enyém is ilyen.

> radeco-s?

Nem tudom, majd megkeresem, és megírom - ha eszembe jut.