[Epitesz-barkacs] radeco twisterben delej csupaszon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 29., V, 23:38:40 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a "4hengeres" alsó részen csöpög, a műanyagból levő hengertömbben
> repedés van, szóval javítás miatt bontottam meg :-(

Nem lehet, hogy sikerült valakinek korábban áramló víz nélkül belekényszeríteni
az áramot?

> nálunk palackos gáz van :-(

Azzal is drága fűteni, de még mindig olcsóbb, mint direkt árammal. Nem is tudom,
mennyibe kerül most egy palack gáz a 11 kilósból, de valami 4-5 ezer lehet, nem?
Van benne kb 160kWh energia.

> nálatok  rendszeres az áramkimaradás?

Nem mondhatnám, de néha előfordul. Olyankor jót alszom. :-)