[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlites megint

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Aug. 30., H, 08:37:16 CEST

nem ferde, teknos. egy barom volt aki betonozta. a fal mellett magas, kozepen
mely.

raadasul utanna nekiallt 1-2m2-es darabokban aproszemu betonnal rabetonozni,
hogy kihozza az egyenest, de baromira nem sikerult neki. igy en ezt az egeszet
felvestem, lehordtam vederben (kb 4m3), es most csinalom ujra. vestem is, meg
helyisegenkent kulon csinalom (o egybe csinalta a 80m2-t), igy lesz 1-2cm a
folyoso es a szobak kozott, de a kuszobnel nem latszik.

vajk