[Epitesz-barkacs] radeco twisterben delej csupaszon

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Aug. 30., H, 14:56:12 CEST

>amiatt akadtam ki, hogy egy öregebb házban, vagy egy
>70-es években épült panelházban (ahol a vízvezetékcsõ
>lenne az egyetlen földelés) földelés nélkül akár
>áramütést is kaphattam volna

Gondolom foldelt dugo van rajta, azt meg nem illik foldeles nelkulibe dugni.
Nameg a vizcso foldelt, tehat a viz azert nem
huzhato barmekkora potencialra. Ennek ellenere
tortentek mar halalesetek zuhanyozas kozben, mert
a szomszed zarlatos lampaja ra volt csiptetve
valamilyen csore. Jobb a bekesseg, es foldelni kell.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu