[Epitesz-barkacs] radeco twisterben delej csupaszon

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Aug. 30., H, 16:04:22 CEST

>annak örülök, hogy nálam a csípõs számítógépház miatt
>már 10éve van földelés egy öreg házban...

Nekem meg hatravan ez a feladat, szinten oreg
haz, szinten nincs foldeles, szinten csipnek a keszulekhazak.
Hamar, akkor kerdezek is. Mekkora atmeroji
vezeteket huzzak ki az oratol, ha a hossz 15 m?
Erre az agra csak szamitogep megy, az osszes
tobbi fogyaszto kettos szigetelesu.
Van egy masik ag, a konyha, ott combos fogyasztok
vannak, mikro, grill, kontaktgrill, kenyersuto,
ezek mind foldeltek, de a tavolsag csak 10 m.
Mindenhol van gazcso, az utcan a foldbol jon ki,
az foldelesileg er-e valamit, vagy nagy robbans
lesz egy testzarlatnal, ha rakotom a keszulekek
foldjet? Egyaltalan le tudja-e verni a 25 A-es biztositekot?
A viz az utolso 4 m-en mar muanyag csoben jon,
annak a 4 m x 15 mm-es vizoszlopnak eleg nagy
lehet az ellenallasa, foldnek biztos nem jo.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu