[Epitesz-barkacs] radeco twisterben delej csupaszon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 30., H, 17:19:03 CEST

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2010.08.30. 16:04:22 +2h-kor írta:

> [...]
> haz, szinten nincs foldeles, szinten csipnek a keszulekhazak.
> Hamar, akkor kerdezek is. Mekkora atmeroji
> vezeteket huzzak ki az oratol, ha a hossz 15 m?
> Erre az agra csak szamitogep megy, az osszes
> tobbi fogyaszto kettos szigetelesu.
> Van egy masik ag, a konyha, ott combos fogyasztok
> vannak, mikro, grill, kontaktgrill, kenyersuto,
> ezek mind foldeltek, de a tavolsag csak 10 m.
> Mindenhol van gazcso, az utcan a foldbol jon ki,
> az foldelesileg er-e valamit, vagy nagy robbans
> lesz egy testzarlatnal, ha rakotom a keszulekek
> foldjet? Egyaltalan le tudja-e verni a 25 A-es biztositekot?

Gázkazánok elektromos bekötése - Érintésvédelem, villanyszerelés ...Ne
feledkezzünk meg a gázóra átkötéséről szintén 6 kvadrátos zöld-sárga
vezetékkel. Fali termosztát: Ez lehet rádió frekvenciás vagy vezetékes. ...
levill-max.hu/.../Gazkazanok-elektromos-bekotese.html - Tárolt változat -
Hasonló

Sőt a cső,kád,lefolyó összekötését is eleve a vizes szakiknak tenném
kötelezővé. És mellesleg a gázóra áthidaló is lehetne egy "laposvas" amit
gyárilag a gázszerelő odahegeszt. Azt legalább nem szedi le a tulaj, mondván
nem tetszik neki a bilincs és a zöldsárga vezeték a fehérre festett gázcsövön.
És igaza van.
http://www.villanyszaklap.hu/forum.php?page=2&rendez=IGFfbGV0cmVob3p2YSBkZXNjL
CBpZCBkZXNj&forum=forum_view_topic_box.php&id=30

> A viz az utolso 4 m-en mar muanyag csoben jon,
> annak a 4 m x 15 mm-es vizoszlopnak eleg nagy
> lehet az ellenallasa, foldnek biztos nem jo.

azt a 4 métert egy zöldsárgával 2 bilinccsel átkötném