[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlites megint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 30., H, 18:15:49 CEST

vajk fekete wrote:
> a kozepen, ahol most egy folyoso lett, ott 6-7 centi kellene. ott mar
> meg lehetne probalni 5 centi betont, es arra a padlopon.
>
> Te mire gondoltal?

Én is betonra. Olyanra, amiben csak kis szemű kavicsok lehetségesek, ennek
megfelelően sokkal több cement kell bele, de a beton már 2-3 centin is jó tud
lenni. Gondolj a béléstestekre, zsalukövekre. Béléstestet rengeteget gyártottam
anno, és volt, ahol nem volt meg 2 centi a vastagsága. Ráadásul a sablon
lehúzása után, ami azonnal történt, mindkét oldala tudott száradni. Jók lettek!
Szóval így nézve akár másfél centi vastagon is lehet betonozni, ha jó az
összetétel.