[Epitesz-barkacs] M8 x 1,25 Re: DOKA láb?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 31., K, 13:03:48 CEST

(G)feri  <mekk-elek at freeweb.hu> 2010.08.31. 10:37:40 +2h-kor írta:

> Kedves Mágus!
>
> 2010. augusztus 31., 9:59:19, írtad:

> Úgy  értettem,  hogy  a meneten levő anya részt is tudja akkora erővel
> tekerni (pl. fogóval), hogy mint emelő működjön ekkora súlynál.

egy méteres menetes szár (átlagos anyagból)  M8 x 1,5 menetemelkedéssel
menetszakadás nélkül mekkora nyomatékot bírna?

vasas szakmában létezne ilyet tartalmazó táblázat?

mert akkor a menetemelkedésből ki lehetne számolni az emelőképességet

mondjuk ez nem szakítaná meg a menetet
Bosch Barkácsgép Akkus csavarhúzó árösszehasonlítás az ÁrGép-en
Akkumulátoros csavarhúzó - üresjárati fordulatszám: 700 1/perc -
- forgatónyomaték: 30 NM - névleges feszültség: 18 V -