[Epitesz-barkacs] idon tuli sziloplast

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 31., K, 20:18:41 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Hónapokig. Csak a csőrébe köt bele viszonylag hamar.

De csak, ha nem jó a lezárás.
Vettem olyat, aminek menet van a csőrén, és van hozzá kupak. Hogy-hogynem, azzal
lezárva eddig még mindig simán elindult hónapok múlva is, ha meg pl alufóliával
tekertem be, akkor meg nem. Mindkét esetben nyomok bele a trutyiból. Próbáltam
régebben azt is, hogy lágy pvc csövet húztam rá, ez légmentesen rászorult, de a
nyitott végét hiába nyomtam tele hosszan a saját anyagával, akkor is beszáradt a
csőrben.

Lehet, hogy ha összeragasztottam volna pvc-ragaccsal, vagy oldószerrel
meglocsolva satuba fogom, és úgy nyomom rá, az jó lett volna, de találtam ezt a
menetes kupakos csőrt.