[Epitesz-barkacs] fényképezőgép csavar menet milyen ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 1., Sze, 08:15:02 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.01. 01:09:08 +1h-kor írta:

> Azért a mobimouse még egy halom jelentést felsorol. :-) Sajnos nem hagyja
> vágólapra tenni.

köszi,
nálam vagy hardveresen, vagy szoftveresen, vagy a szükséges
ketyere pénzügyi akadálya miatt sajna nem mindent tudok összehozni,
de a mobimouse ügyet majd újraelemzem

de keresgéltem is
http://szotar.sztaki.hu/dict_search.php .....
azt írja, hogy  "45 különböző kifejezést találtam: "

course: fogás (étkezésnél); folyamat; folyás; irány; kezelés; kurzus; kúra;
lefolyás; menet; tanfolyam; téglasor; versenypálya; útirány;
of course: természetesen;
to course: folyik; fut; kering; szalad; üldöz;
coursebook: tankönyv;
golf course: golfpálya;
crash-course: gyorstalpaló tanfolyam;
water-course: csatorna; folyó víz; folyómeder; folyóka; kis folyó; meder;
patak; vízfolyás; áramló víz;
in due course: kellő időben;
string-course: szalagtag; övpárkány;
to steer a course: vmi úton halad;
in the course of sg: vmi folyamán; vmi során;
stars in their courses: végzet;
to take a middle course: középutat választ; közbenső megoldást választ;
to take one's own course: maga útját járja;
to be in course of completion: befejezéséhez közeledik;