[Epitesz-barkacs] Paramentesito

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 3., P, 00:04:38 CET

Végülis a vaterán vettem egy ilyet, de új, cégtől való.

Egész jó. Lehet állítani, hogy milyen páratartalomra szabályozzon, de lehet
állandó üzemet is kapcsolni, ekkor nem áll le a működés. Beköthető csővel is, de
ha tartályba gyűjti a vizet, akkor megtelés esetén lekapcsol, és ezt jelzi is.

Majd meg fogom mérni, mekkora fogyasztáshoz mekkora vízkivét tartozik, aztán
megírom. Elsőre ment folyamatos üzemben pár órát, és egész meleg lett abban a
nem túl nagy helyiségben. Erre számítottam, ezt is várom tőle.