[Epitesz-barkacs] 5V vs. 12V tapfelado

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 3., P, 15:40:00 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.12.03. 14:12:04 +1h-kor írta:

> nagy valószínűséggel zárlat is lesz belőle ha mind a kettőt rákötöd.
>
> kérdéses melyik táp lesz az erősebb az fogja elégetni a másikat, kivéve ha
> van benne zárlatvédelem, de hogy jól nem fog működni az szerintem biztos.

a set-top-box ketyere leírásában ez van a mi digoTV-nknél
--------
A DigoTV digitális vevőkészülék alkalmas digitális földi sugárzású műsorok
vételére, ..... aktív 5V antenna áramellátás (az ANT IN csatlakozón keresztül)

sat.hu/download/um/DigoTV_HU.pdf
--------
valahol a neten találtam a LOOP csatlakozóról is
"... második beltérit nem a fejtől vitték hanem a beltéri LOOP pontjáról.."
és pl.
LOOP OUT. Csatlakozás másik műholdvevőhöz
(Antennajel felfűzése)

aztán a DigoTV leírásában találtam, hogy az 5V ki/be kapcsolható

egy kínai digit. műszerrel érzékelni is tudnám pl. "gyenge jel" esetén, hogy
az antenna kap-e delejt,

vagy egy ledet az antenna koax kábelére hogyan köthetnék rá?

vagy 2led  hogy  0V vagy 5V vagy 12V ?