[Epitesz-barkacs] natriumklorid tilos jardasozashoz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 3., P, 19:22:07 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.12.03. 19:10:24 +1h-kor írta:

> én úgy tudtam, hogy most október 1-től
>
> meg is lehet nézni az utakat, hogy tiszta latyak az egész, a múlt hét végén
> is rekord mennyiségű baleset volt..
> kíváncsi leszek reggelre milyen korcsolyapálya lesz az útból:))
>
> ma mentem postára kupacokban állt a só a posta lépcsőjén.
>
> az ócsónban raklapszámra árusítják az útszóró sót.
>
> kb teljes káosz.

a híradóban az illés nevű talán környezetvédelmi miniszter
verte a nyálát, hogy az uttestet sem, a főkefe mondta, hogy az úttestet igen

illés verte nyálacskáját, hogy a közterületfelügyelő bírságolhat,
a közterületfelügyelet megg nem tudják, hogy ez az ő dolguk lenne

megbukott a szememben az illés nevű talán környezetvédelmi miniszter, mert
a korm. rendeletben ez így van írva, hogy az úttesten mégiscsak lehet,
tehát a főkefe szóvivője mondott tutit

346/2008. (XII. 30.) Korm. rendelet
a fás szárú növények védelméről

5. § (2) Belterületi közterületen - a közúti forgalom számára igénybe vett
terület (úttest) kivételével -
a síkosság-mentesítésre olyan anyag használható, amely a közterületen vagy
annak közvetlen
környezetében lévő fás szárú növény egészségét nem veszélyezteti.