[Epitesz-barkacs] 5V vs. 12V tapfelado

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 4., Szo, 15:36:07 CET

Pataki István wrote:
> Sziasztok!
>
> Lehet, hogy igazad van, ki kellene mérni.

Én már megtettem, simán feljebb megy a fesz, ha van rá lehetősége.

Attól szeret elszállni, ha a bemenő feszen egyéb fogyasztó is van, ami azt
kikapcsoláskor gyorsan le tudja zabálni, és a stab feszen meg van egy
termetesebb elkó, és nincs rajta számottevő fogyasztás, emiatt azt az elkót a
stabkockának kéne kisütnie a betápfesz felé, amit ugye a másik fogyasztó
lezabált. Hát ezt nem szereti. Ha ez nincs, akkor szinte agyonverhetetlen egy
ilyen stabkocka. Illetve, ha megkapja a visszavezető diódát, akkor ténylegesen
is szinte azzá válik.