[Epitesz-barkacs] ablak kerdes meg egyebek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 5., V, 16:20:52 CET

vajk fekete wrote:
> ez franko. es hol kell venni olcsoert? nekem gondolom max egy honapra
> kellene, de max utanna eladom a vateran vagy mashol. konkret tipus?

Én is a vaterán vettem, de újonnan. A cég, ami forgalmazta: www.kabelektro.hu

Ebből a 39900 Ft-osat vettem. Nem tudom, mennyiben más a 41000 Ft körüli.

Már készített 3 liter vizet. Az imént ürítettem ki, és most bedugtam a
fogyasztásmérőt elé. Szerény az áramfelvétele, 122W körül mocorog. Most startol
a mérés, a legközelebbi kWh leolvasáskor megmérem a kicsapott víz mennyiségét
is, ebből kijön a COP. Remélem, nem lesz kevés.

Na aztán van sok másféle teljesítményű is. Pl a www.procasa.hu oldalon
275...1500W közöttiek vannak, gondolom mackósabb árban, de nem találtam erről
infót. Ez itt van a kerületben az M0 közelében a dunaparton, gondoltam, elmegyek
megnézni, de aztán a vaterán megvettem ezt a kütyüt.

Ha veszel valamilyet, és kis árcsökkenéssel adod tovább, lehet, hogy megveszem,
és ajándékba adom egy ismerősömnek, ha addig nem vesz magának. Nála falvizesedés
van, ami érthető, mert vannak növényei is, meg bent tereget, fürdik... és fázós,
ennek megfelelően szellőztet.