[Epitesz-barkacs] gáz szivárgás megtalálása

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Dec. 6., H, 12:33:35 CET

Hali

Van egy co2 palackom amit még a nyáron vettem elvileg 30 kg töltősúllyal.
Én ezt a co2-t szóda vízhez használom.

A benne lévő 30 kg széndioxid ami 3g/liter co2 tartalommal 10,000 liter
szóda vízhez lenne elegendő.
Ebből mondjuk vegyünk egy téli/nyári átlagot 6 liter/nap és azóta mondjuk
teljen el 150 nap vagyis alig 1000 liter szóda víz fogyhatott el.

A palackban most 12 bar van.
Valahol ereszthet, a reduktor és környéke. Egyszer már néztem és akkor a
kimeneteket lekötöttem és lezártam, majd a palack csapját is elzártam és kb.
20 perc múlva elszökött a reduktorból a nyomás.

Szóval mivel tudnám megtalálni azt a helyet vagy helyeket ahol ez ereszthet
?
Régen valamilyen szappan hab izé.....
Valami olyan kellene amitől nem lesz minden csupa ragacs.

Mivel szokták ?

Köszi

zsolt