[Epitesz-barkacs] AKAI split klima vedelem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 8., Sze, 14:14:26 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a vizbe lógó beltéri rézcsövet ki tudom kötni, mert a vizes tartály
> kb.12literes
> (egy 150-es narancssárga PVCcsőből egy 70cm-es darab)
> azt könnyen levíztelenítve szerintem máris ki van kapcsolva.

Kb igen, max a többletcső miatt lehet, hogy kicsit több nafta kell a cuccba. Ez
lehet, hogy az első használatkor kiderül, mert ha nincs elég, akkor a kültéri
nem egyformán deresedik. Meg onnan is, hogy ha fogyasztásmérőt rax elé, nem
veszi fel a névleges teljesítményt.

De jobb betartani, ami az oldalára van írva (kilóban megvan a töltet mennyisége
általában), és a cső miatti többletet meg ki lehet könnyen számítani.