[Epitesz-barkacs] Paramentesito

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 8., Sze, 14:17:20 CET

vajk fekete wrote:
> azt mondod, hogy 60% ala nem tudja nyomni a paratartalmat?

Dehogynem, csak gyárilag 60-ra van beállítva. Ha megnyomom a másik gombot rajta,
ami kiiktatja a szabályozót, és folyamatos járásba kezd, akkor akár 30%-ra is
lenyomja a páratartalmat.

> en azt hittem, hogy egy ilyennek a hutofelulete siman minusz fokos,
> es igy egy 20 fokos helyseget mittomen, 30-40%-ra le tud huzni.

Mintha az is tudna lenni, mert beszélnek a leírásban fagymentesítésről.

Most hirtelen nem tudom, de megmondhatnád, hogy ha 20 fok van, akkor nulla fok
fölött picivel 100% páratartalom a 20 foknál hány százaléknak felel meg.

> az en problemam atmenetileg megoldodott ahogy melegebb lett az ido,
> meg szigorubban tartjuk a szelloztetesi menetrendet.

De ez nem fog sokáig tartani, már asszem holnap vagy holnapután megjön az újabb
fagy, meg hóesés.

Azt hittem, hogy a 3 megmaradt ugyanolyanból, amit én vettem, te vetted meg az
egyiket. :-)