[Epitesz-barkacs] retegelt lemez falra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 11., Szo, 00:25:44 CET

Hofferek Attila wrote:

> diszperzittel festett falra fel lehet ragasztani 4mm-es retegelt
> lemezt? Gondoltam, hogy surunbekenem a hatuljat szilo csikokkal,
> felhelyezem a helyere, es gumikalapaccsal odautogetem. Lekapja a
> festeket vagy nem? A festek maga eleg jol ott van a falon, lekaparni
> nehez.

Szerintem jó lesz az, de ne simán valami szilóval csináld, van kifejezetten
építési ragasztó. Az valamiért sokkal erősebben ragaszt, pofára ugyanolyan
kartusban van, mint amilyenben a mindenféle szilók szoktak lenni, sőt, ez is
valami olyasmi.

Szerintem a diszperzittel kezelt fal jobb, mint a natúr, mert a diszperzit a
vakolatba kissé be is ivódik, tehát a felületbe jól kapaszkodó réteget alkothat,
ha nem kúrták el azzal, hogy tök sűrű valamit kentek fel.