[Epitesz-barkacs] RO csalodas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 11., Szo, 19:09:26 CET

Most eszembe jutott, és rászántam magam a vezetőképesség-mérésre, pontosabban ez
inkább összehasonlítás.

Az jött ki sajnos, hogy ez a kütyü a csapvíznél csak kb 4-szer kevésbé vezető
vizet állít elő. Szóval valamit vagy elkúrtam, vagy átverés van a dologban.

Emléxem, hogy a boltban vehető többszörösen ioncserélt víz vezetőképessége
50-60-szor kisebb, mint a csapvízé. Arra számítottam, hogy az RO még ennél is
jobb. Hát ez nem jött be. Azaz biztos a valódi RO ilyen, de ez qrvára nem ilyen.

Hiába no, olcsó húsnak híg a leve.