[Epitesz-barkacs] retegelt lemez falra

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Dec. 12., V, 10:23:23 CET

nem vakolatra festenek, hanem glettre.

vakolatot vagy megkenik elotte alapozoval, ami ugyanaz mint a diszperzit, csak
higabb es nincs benne toltoanyag, csak a ragaszto, vagy nem. aztan gipszes
glett, fenyesre csiszolva. aztan arra megint alapozo. ezt beszivja, es egy
muanyagszeru feluletet ad.

erre jon a festes.

a megszaradt festek lemoshato, de kicsit nedvszivo. (megugye paraatereszto is)
ha beaztatod, siman lejon egyben az egesz.

vajk