[Epitesz-barkacs] retegelt lemez falra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 12., V, 20:43:45 CET

Hofferek Attila wrote:

> A fal mindkét felén azonos hőmérsékletű szoba van, nagy páraközlekedés
> nem hinném hogy van. Csak az egyik fele van lelakkozva, a másik fele
> (a ragasztandó) még nyers.

Akkor a probléma - szerintem - megoldva, akadályok elhárulva maguktól :-),
szóval nyugodtan felkűzdheted bármivel, leginkább valami építési ragasztóval. Ha
nagy felületen tapad, a diszperzit is elég erős lesz ahhoz, hogy megtartsa.

(Nem ugyanaz ám, hogy ha pl egy üvegre celluxot felragasztok, és aztán lehúzom
könnyen, vagy hogy van egy kétoldalán ragadós cellux, ugyanaz a ragasztóanyag,
és akárcsak tenyérnyi felületen egyszerre kell letépnem. Szóval a diszperzitet
lehet, hogy fóliaként le lehet húzni a falról, ha valahol meg van kezdve, de ha
nincs, akkor nagy felületen egybe marha nagy erőre is képes lehet.)