[Epitesz-barkacs] 580 gr. R410a

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 12., V, 21:25:37 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.12. 20:50:48 +1h-kor írta:

> Van itt egy, a tiedhez hasonló teljesítményű klíma, kb akkor vettem, amikor
> többit. Mindben (asszem) R407C van, gondoltam leolvasom, hogy az a kisebb
> mekkora töltetű. Hát meglepődtem, az van ráírva, hogy R22.

akkor annak a töltetcseréje édekes lesz,  és a benne levő ásványolaj
benne maradhat, ha az otthon levő 407-es szaft mellé kb 5% butánt is
beleteszel

ilyesmi van az  Isceon M029  helyettesítő  R422D-ben is és a többi drop-in-ben

 pl.  az R422d-ben  R-600a 3,4%

a Gabitól kapott vízmelegítőben R12 (vagy R22)  volt, szóval nekem is emiatt
lesz benne valamennyi a PBgázpalackból :-)