[Epitesz-barkacs] 580 gr. R410a

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 13., H, 11:29:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.13. 06:43:01 +1h-kor írta:

> Propán forráspont: -42 fok, szóval fagyban az eltávozna a palackból, és
> tutira
> csak bután maradna, de nem izo. Hát sajnos akkor marad a beszerzés a
> soos-tól.

ma már csak " igazoltan regenerált" R22-höz juthatnál, azaz "hulladék
hűtőközegből"
visszatermelt szervízes anyaghoz, esetleg kéz alatt szervizes ismerős esetén

–        szervizcélokra csak 2009. december 31.-ig használhatóak új, szűz HCFC
hűtőközegek (pl.: R22),
–        ezt követően csak 2014. december 31.-ig lehet alkalmazni igazoltan
regenerált HCFC hűtőközeget szervizcélokra, (vagy le kell cserélni időben a
hűtőközeget –vagy a berendezést – egy, csak HFC, vagy természetes hűtőközeg
alapú megoldásra!),

nekem egy R12-es gépbe már ( sajnos? ) régóta nem lehet beszerezni,
–        nem szabad használni semmilyen formában (új, regenerált) és semmilyen
célra (rátöltés, áttelepítés) CFC (pl.: R12) hűtőközeget,