[Epitesz-barkacs] 580 gr. R410a

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 13., H, 14:42:34 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nincs szusszanásnyi sem

>  R12
>
>  CCl2F2

Aha. szóval ez simán metán, csak 2 hidrogén helyett klór, kettő helyett meg
fluor van.

Valószínű, hogy simán helyettesíthető, csak az olaj kérdést kell tisztázni, meg
hogy azt hogyan lehet kimosni, ami benne volt, hacsaknem a helyettesítő gázzal
összeférhető.

Nekem is az R22-vel kapcsolatban hasonló infókat kell összeszedni.

Kár, hogy erre anno nem figyeltem, persze nem is értettem hozzá semennyire. Most
látom, hogy van másik is, amiben R22 van. Hálistennek ezekkel eddig csak
elektromos probléma volt, gázeresztéses nem. A többiben R407C van.