[Epitesz-barkacs] 580 gr. R410a

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 13., H, 21:14:31 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> R407C          23% R32, 25% R125, 52% R134a (commercial
> klímaberendezések)

Valahol megvan ez nekem, de olyan sok infót nem hordoz számomra.

> az !!! eredeti olajat !!!  BENNE HAGYHATOD, ha a 3 - 5% R600a -at
> beleteszed ( pl. R427a )

Ezt nem olvastad el rendesen. Sokkal bonyolultabb az átállás, és valami asszem
expanziós szelepet is ki kell cserélni. Na az ezekben nincs, csak egy
kapilláriscső.

Majd, ha oda jutok, átgondolom, mit is kellene csinálni. Lehet, hogy inkább
hőszigetelek, és elég lesz összesen a 3 klíma, illetve maradhat 4, ha a 2 db
R22-t tartalmazó közül a biztonságosabban működőbe áthúzom a szaft egy részét a
másikból.