[Epitesz-barkacs] melamin ragasztasa

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Dec. 15., Sze, 08:58:44 CET

szar a helyzet igazabol. ez a kis teto, ami a kis uloke felett van. ugy
terveztek, hogy amikor felnyitod, neki dol a falnak. de ez egy fali fuggesztett
wc, aminek az ulokeje emiatt messzebb van a faltol. a nagy fedel hosszu, kicsi
plusz nyilasi szog kell a plusz 8-10 centi miatt, nincs gond. de ez a kicsi
fedel rovid, es a faltol meg messzebb van a zsanerja. ezert nem lehet  a falig
felnyitni. kisasszony meg szepen hanyattdolve tronol kenyelmesen, hiaba mondatam
neki hogy le fog torni. baromi nagyot csattant. szoval szerinted valami eporapid
vagy uverapid vagy hasonlo ketkomponensu? abbol legalabb van atlatszo.

vajk