[Epitesz-barkacs] tavkapcs AAA meres

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 15., Sze, 19:38:10 CET

Palasik Sandor wrote:

> Ilyen trutyit én is láttam a már írt Videoton távirányítónál és
> alapvetően a sokat használt gombokon. Szerintem a gumin átmehet
> akármi, a benzin pl. egész könnyen.

Van benne valami. Már rég szedtem szét, most kíváncsiságból megtettem, és lőn,
megint legalább 4 gomb alatt fényesre olajozódott a kontakt. Legalább megint jól
kimostam benzinnel az egészet, a gumi kiálló gombjainak a tövét is.

Hát szóval akármilyen száraz is a kezem, csak valahogy ki tudja vonni az
olajszerű valamit a gumi, és átviszi a túloldalra. Érdekes.

Ahogy az is, hogy van az egér (mármint ami a számítógépé), annak van 4 csúszó
talpa, és igen sűrűn kell letisztítani. Lemosom az asztalt mosószeres vízzel,
benzinnel, nitróval, akármivel, meg az egér alját is többnyire benzinnel, 1-2
napig tök jó, aztán elkezd ragadósabban közelekedni, felfordítom, és a talpakon
valami vastag trutyi jön össze. Mintha vonzaná a környék koszát. :-)

Ha tisztítás után beolajozom, kevésbé csinálja ezt.

Már gondoltam rá, hogy valami ruhaneműt kéne odaragasztanom, de azt nehezebb
lenne pucolgatni. Vagy csapágygolyó lenne jobb, vagy valami kemény, fényes fém a
műanyag tappancsok helyén? :) A foltbenzin már ide van rendszeresítve egy kis
műanyag flakonban, hogy ilyenekre mindig kéznél legyen.