[Epitesz-barkacs] melamin ragasztasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 17., P, 07:24:20 CET

vajk fekete wrote:
> vettem uj pillanatragasztot. ugy megragasztotta, hogy ihajj. nem
> feszegettem nagyon, de erzesre tokeletes.
>
> aztan a kinyomodott ragacsot, ami ugye nem kotott meg, veletlenul jol
> szetkentem rajta, es csunya lett, majd polirozhatok rajta egy kicsit.

Akkor bejött, ez tényleg reakcióba tud lépni a felülettel. Akkor kb arra lehet
számítani, hogy az eredetivel megegyező lesz.

Gumival is reakcióba tud lépni, ezért láttam olyan alkalmazást, hogy valaki
gumiékszíj funkciót adott kerek gumizsinórnak, amit simán tompán ragasztott
össze. Nem barkács célból, hanem valami gyártmányban volt így. :-)