[Epitesz-barkacs] Termosztátos mosdócsap + zuhany

Topybear topylista1 at topybear.hu
2010. Dec. 17., P, 13:12:27 CET

> Drága:-((((((((
> Ár: 40 100 Ft + ÁFA
>
> http://www.bandk.hu/webaruhaz&action=show_category&fokategoria=145CSAPOK
>
> de a kutyád vagy a macskád életére esküszöm, láttam ilyet az obiban:-)

na most nem arról volt szó, hogy termosztátos mosdó-kád csaptelep kell
zuhannyal?
mert ezen nincs zuhany; amelyiken meg van a látottak közül, az vagy nem
mosdóra való, vagy nem termosztátos
tökre összekavarod Gábort!

Endre, nem dolgoztál te kereskedelemben? :D

Egy fiatalember a városba költözik és beáll egy nagyáruházba eladónak.
- Van valami tapasztalata ezen a területen?- kérdezi a főnöke.
- Persze, én ne tudnék eladni ...
A manager gondolja, na majd meglátjuk, de tetszik neki a fiatalember
önbizalma.
Az első nap után megkérdezi tőle:
- Na, hány vevője volt ma?
- Csak egy.
- Egy? A többi eladó átlaga napi 20-30! Mennyi volt a bevétele?
- 210 325,65 dollárt.
- Mennyi???? Mit adott el?
- Először eladtam neki 1 pecahorgot. Aztán egy nagyobbat. A végén egy
egész horgászfelszerelést. Aztán kérdeztem, hova akar horgászni menni? Ő
fel akart menni az északi partra. Erre azt tanácsoltam, hogy oda kell egy
vitorlás is. Erre elmentünk az osztályra és vett egy duplamotoros
Seawind-et. De nem volt biztos benne, hogy a Civic-je el tudja-e vontatni.
Így lementünk a szalonba és eladtam neki egy Pajero-t 4WD
kerékmeghajtással.
- Maga azt akarja mondani, hogy az az ember akart venni 1 horgot, és maga
a végén eladott neki egy hajót, meg egy autót?
- Háááát, nem egészen... Az úr egy csomag tamponért jött be.. . Erre
mondtam neki, ha már a hétvégéje úgy is el van baszva, elmehetne
inkább horgászni...

Topy