[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Dec. 17., P, 17:52:33 CET

2010.12.17. 17:29 keltezéssel, Mágus Bérprogram Demo  írta:

> örülök neki, hogy van aki a 10% alatti átverésen tud beletörődni,
> sőt mosolyogni is tud rajta.
>
> én sajnos "földhöz ragadt" vagyok, és
> 1 - (10,2  / 11,5 ) = 11,3 %  és  1 - ( 9,9  / 11,5 ) = 13,9%
> között a Totálgázba vetett bizalmam egy kicsit megingott :-(
> ( na de majd holnap! )

Tudsz válogatni a gázcseretelepen? Én fürdőszobamérleggel mennék és
kiválasztanám a nekem jót :-)

Mint anno a merkúrtelepen a zsigákat úgy választották ki a tulajok, hogy
kurblival megtekerték a motort, és amelyiknek a legnagyobb volt a
kompressziója, azt vették meg. Vagy amelyiknél a legfáradtabbak voltak
már :-)