[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 17., P, 19:44:07 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a morgásom tárgya most még bontatlan, kb ma este kellenem palackot
> cserélni tehát ezt most szopnom kell,

Nem kell, ha benzinkútnál vetted, mert ott valszeg éjjel-nappal vannak.

> holnap új palackcsere lesz, a terményes srácnál van "hitelesitett
> mérleg", méregetve lesz, és a lezárt  fólia biztosíték arra, hogy nem
> a cseretelepes srác
> szedte le, hanem a töltőtelepen b at sszák át a népet :-(

Legközelebb én is megmérem, bár annyira nem érdekel a dolog, hogy reklamáljak. A
benzinkutas úgyse tud semmi mást tenni, mint másikat adni. Ha pl vinném a
mérleget, és valami etalonsúlyt is, max válogatna nekem.

> isten bocsássa meg nekem, de 4485Ft esetén
> legalább  4485/11,5 * 1,3 =  507Ft-tal vagyok megcsonkítva :-(

Hát igen, ez nagyon gáz-hiány. :-)

> mérte már meg valaki a " hitelesnek tűnő " palackot?

Még nem, de ha majd kiürül, megmérem, ha eszembe jut.