[Epitesz-barkacs] futesi viz

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Dec. 17., P, 22:38:26 CET

Sziasztok!

Nekem múlt év decemberében lukadt ki a vegyes tüzelésü kazánom. Akkor ijedtemben vettem egy faelgázosítót, amit azót6a is nézegetek, de még nem kötöttem be.
A vegyestüzelésü a múlt évben rendesen folyatta a vizet a tűztérbe, majd onnan a hamutérbe. Kétnaponta kellett utántöltenem csapvízzel. A mostani szezonra meggyógyult. Ősz óta fűtök vele, de csak annyit kell utántöltenem, ami elpárolog a padláson levő nyitott kiegyenlítő tartályból. A kazánon sem látok folyás nyomokat. Igaz vigyázok, mikor a táskákról tisztítom a pernyét, hogy a kritikus helyeket elkerüljem a tisztító szerszámmal.
Érdekes ugye?

Misi