[Epitesz-barkacs] futesi viz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 18., Szo, 19:48:28 CET

Palasik Sandor  <palasik at mail.datanet.hu> 2010.12.18. 17:43:28 +1h-kor írta:

> Öröm, zimankó megúszva. Azért nem tartott sokáig, három hónap múlva megint
> kezdett elmenni a nyomás, bár sokkal lassabban, de a helye ugyanúgy nem volt
> meg. Agyaltam kicsit és arra jutottam, hogy ha a kazánt félig ki kell is
> cserélni, még az is olcsóbb, mint felverni a lakást. Beletettem végül kb.
> két deci Duvilax BD20 ragasztót az egyik radiátorba. Úgy okoskodtam, hogy
> ennyi vízben úgy eloszlik, mintha csak valami tejjel meg lenne zavarosítva,
> de ahol kiszivárog, ott gumiszerű anyag képződik belőle. Mivel könyvkötéshez
> [...]

cementes habarcs helyett vasanyaghoz ragadása érdekel majd engem is

a magyar weblapokon nem találtam, egy szlovák lapon ezt találtam:

Duvilax BD-20 Příměs do stavebních směsí
http://www.denbraven.sk/produkty/duvilax/bd20.htm

a google fordító szerint
Duvilax BD-20 adalékszer építési keverékek

Alkalmazás:

Lágyított polivinil-acetát diszperzió, amelyet használnak az építőiparban,
mint egy plasticizing összetevőként a levegőztető habarcs, gipsz, cement
esztrich és más építési keverék mennyiségben legfeljebb 5%-a cement tömegének,
ill. mész. Javítja a keverék növeli a tapadást, rugalmasságát és végső
szilárdság, ütésállóság, az olaj-és csökkenti a vízáteresztő képesség. Hozzá
kell adni a keverék vízzel együtt termelő. Előállítására felhasznált belső
bevonat, amely arra szolgál, mint kötőanyag diszperziós és biztosítja
kopásállóság.

Hígított Duvilax BD-20 vízzel 1:04 arányban lehet használni elterjedtsége vagy
impregnálás porózus építési anyagok alkalmazását megelőzően a cement, illetve
emulziós ragasztó-és esztrichek.

Hígítatlan szolgál öntapadó papír, karton, papír táskák és zsákok a papír vagy
a nyomdaipar vagy a kötés textil függönyök a belső teret.

Megfelel az EN 934-3: 2003, T.2 - plasticizing és levegőztető összetevői
építészeti habarcsok.