[Epitesz-barkacs] futesi viz

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Dec. 18., Szo, 19:50:14 CET

vajk fekete írta 18 Dec 2010  18:43 levelében:
> az ilyenek a szemet helyek, mert az a szelep ugye jo meleg, az a napi ket
> deci vizet siman elparologtatja eszrevetlenul.
Alatta meg van egy folt sima aljzatbeton, ahol a csövek mennek az
esztrichbe. Az szivacs módjára képes beszívni a finoman csepegő
vizet.

Most épp vészmegoldás működik.
Ahogy levettem a  termofejet, az egész megmozdult és sugárban kezdett
folyni. Visszatéve ugyan lassult, de óránként elmegy 1-2 liternyi.
ALápakoltam egy gyerekkádat, hogy oda follyon. A töltőcsap előtti
nyomáscsökkentőt beállítottam olyan kicsire, hogy a kazán épp nem
kapcsoljon le, és folyamatosan rajta hagytam a hálózati vizet. Így
legalább nem fagyunk meg az éjszaka :-(

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu