[Epitesz-barkacs] gazsutovel futes:

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 19., V, 09:26:36 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bulvár. Felszínes, sokszor félrevezető tartalmú, szenzációt hajszoló
> lap.

Az lehet, de itt azért elég jó az esély rá, hogy a dolog stimmel. Nekünk volt
nem is egy gázsütőnk. Tényleg igen jól be kellett lőni, hogy a láng ne érjen a
sütőtér lemezéhez. Eltököltem vele egy darabig. Az egyiknél ez nem teljesült, és
szellőzés nélkül biztos problémás lett volna.

Volt viszont egy kicsi, 10kW körüli fali, nem kéményes mosogató vízmelegítő,
amit felturbóztam annyira, hogy fürdeni is lehessen róla. Na ennek már beleért a
gázlángja a hőcserélőbe, különben nem volt elég a teljesítménye. Egyszer a
gyerkőcök rosszul lettek tőle, mert ők nem szerettek úgy fürdeni, hogy az ablak
akárcsak résnyire nyitva legyen.

Későb leselejteztem, és felraktam egy villanybojlert. Bánom, hogy nem sokkal
korábban, mert ég és föld.