[Epitesz-barkacs] Termosztátos mosdócsap + zuhany

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Dec. 19., V, 13:37:50 CET

> Óvatosan, a termosztátnak IS reagálnia kell, saját tapasztalat... szal
> ha hirtelen meleg jön, az sem fogja meg, csak kb 2-3 mp múlva.
> (mondjuk drága termocsappal nem volt még dolgom, lehet, az gyorsabban
> reagál...)

Nekem egy ilyesmi van, ennek egy korábbi verziója:

http://fmmattsson.se/en/Shower--bathtub-mixers/Bathtub-Mixers/9000/9000-Bathtub-Mixers/9000/

Ahogy kivettem a leírásából annak idején, külön szabályoz nyomás és
hőmérsékletváltozásra. Nálunk kombi gázkazán van, de mióta ez a csap van,
azóra nincs gond a hőmérséklettel. Ahogy Vajk írja a Grohe csapjáról, csak a
vízhozam változik.

Sajna már nem emlékszem, hogy kitől vettem. Vagy tíz éve vettem Mora
csapokat és amikor pótalkatrész kellett, akkor találtam az ürge címét a
http://moraarmatur.se/ oldalon. A pótalkatrész mellé eladott nekem
termosztátos kádcsapot is :-) Most viszont nem találom a címet és nem tudom
felidézni :-(.

Palasik Sándor