[Epitesz-barkacs] cr 2032

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Dec. 19., V, 18:56:14 CET

cst írta 19 Dec 2010  18:05 levelében:
> ha egy 20mA-es ledet (amit  majdnem 0,1C-nek is tekinthetném ) egy
> ruhacsipesszel rákapcsolnék, akkor mekkora kapocsfesz felett
> tekinthetném jónak?
Ha pillanatok alatt elfüstöli a LED-et, akkor remek :-)
A piros/sárga LED 1,6 V körül megy, áramkorlát nélkül a 3 V-os
elemről azonnal kiég.
A zöld/kék/fehér 3,5 V-ról, azok épp csak parázslanak, ha egyáltalán
adnak ki fényt.

A lítium elemmek karakterisztikája is erősen töréspontos. Közel a
teljes kimerülésig meglehetősen stabil a kapocsfeszük, utána
meredeken esik.
Sajnos vettem már én is a nagyon olcsó fajtából olyat, amivel a
személymérlegem be se kapcsolódott, pedig üresen megvolt 3 V.

Azért 1000 Ft-ot nem adnék érte, csak ha egy egész levéllel (min. 3-4
db) adnak ennyiért :-)

Üdv

szepygab
http://jokaja.hu