[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul OT

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Dec. 20., H, 12:34:18 CET

>Annak a palacknak a csapja sem tekerhető lefóliázott állapotban? És ha
>igen, akkor szökik is a gáz?

szerintem, hogy ereszt-e vagy sem vagy a csap rossz, vagy stb... teljesen
lényegtelen.

amikor megveszed kifogástalan minőséget és mennyiséget kell kapnod.
ha ez nincs meg akkor fel kell tüntetni, hogy ez gyengébb minőség és az
árkedvezményt.

ha rossz a csap azt javítsa meg a gáztársaság, a nyomás próbát is ők végzik.

kb. kit érdekel, hogy miért van kevesebb a palackban.

azt és annyit adjanak amiért fizetek és kész.

szerintem kár ezen ennyit pörögni, vissza kell vinni és vásárlók könyve.
esetleg nfh, tv rádió híradó stb...

zsolt