[Epitesz-barkacs] Fw: v.o.mm

cst maguspr at freemail.hu
2010. Dec. 21., K, 18:07:00 CET

vízoszlopmiliméterrel korábban kéményhuzat miatt találkoztam,
de akkor pascal meg bar, meg ilyen mértékegységet nem kellett
váltogatnom.

most  gáznyomás téma miatt váltogatom a számokat

olyan olasz gázreduktort vettem egy éve, amin állítólag 20 - 60mbar
között lehet a "szekunder ágat" állítani, de ugyanannál az állásnál
a "primer oldali" palack nyomástól is nagyon tud függeni

kb 5 - 25celsius közötti  vízsűrűség lesz üvegcsőben