[Epitesz-barkacs] hocserelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 22., Sze, 11:32:19 CET

Balázs Bámer wrote:

> Pont ez a bajom. Az ilyen nedves, levegőjárta cuccok legyenek jól
> tisztíthatók.

Na de ha aszondod, hogy oda nem kerül szmötyi, akkor minek?
Különben a fémszivacs elég jól tisztítható, ha nem rohad el. :-) Pl a
kipufogóhoz lehet kapni rozsdamentest is, de tegnap, ahol néztem, pont nem volt,
ezért megelégedtem a rozsdásodóval. Ilyen áron fillérekért megvan az az adag,
ami kiszolgálja az autót. :-)

Ha meg a stirlingben nem vízgőz, hanem valami más anyag van, ami barátságban van
a vassal, akkor sosem fog elkoszolódni, értem ezalatt, hogy elrozsdásodni.